Parter – wejście A
Księgowość
Iwona Ignaszak
Skarbnik Gminy Zagórów
Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-18
Katarzyna Wróblewska
Główna księgowa
Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-17
Milena Muszyńska
Podinspektor ds. księgowości
Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-17
Beata Górniak
Podinspektor ds. księgowości
Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-17
Zakres prowadzonych spraw:
zapewnienie obsługi finansowo – księgowej i kasowej Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy
prowadzenie rachunkowości budżetowej i funduszy celowych
przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonania obowiązków zakresu sprawozdawczości
prowadzenie ewidencji mienia komunalnego
prowadzenie ksiąg rachunkowych
rozliczanie inwentaryzacji
dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego
przygotowywanie sprawozdań finansowych
przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza
opracowywanie projektu budżetu, przychodów i rozchodów budżetowych
Płace i ubezpieczenia
Maria Parus-Durczak
Inspektor ds. płac i ubezpieczeń
Pokój nr 3, telefon: 63 274 88 40
Zakres prowadzonych spraw:
Planowanie, realizacja oraz ewidencja wydatków osobowych, ubezpieczeń społecznych, dodatków do wynagrodzeń, nagród, kosztów podróży, ekwiwalentów przysługujących pracownikom
Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Kadry i sprawy orgnizacyjne
Marta Matyjaszek
Inspektor ds. kadrowych i organizacyjnych
Pokój nr 3, telefon: 63 274 88 16
kadry_umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Prowadzenie spraw kadrowych oraz bhp pracowników Urzędu Miejskiego oraz kierowników jednostek organizacyjnych w zakresie prowadzenia spraw osobowych zatrudnionych w tych jednostkach pracowników
Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem osób na podstawie porozumień z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupcy
Sprawowanie opieki nad przebiegiem staży i praktyk zawodowych, studenckich oraz szkolnych
Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji celowych dla spółek wodnych
Współpraca z organizacjami pozarządowymi, w szczególności przeprowadzanie postępowań konkursowych na zlecanie zadań publicznych
Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zatrudnienia pracowników młodocianych przez przedsiębiorców
Prowadzenie archiwum zakładowego
Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia mieszkańców gminy
Prowadzenie rejestru instytucji kultury
Podatki
Pokój nr 4, telefon: 63 274 88 06
podatki@zagorow.pl
Jolanta Brzęcka
Inspektor ds. podatków i opłat
Julita Maślińska
Podinspektor ds. podatków i opłat
Krystyna Jakubowska
Specjalista ds. podatków i opłat
Zakres prowadzonych spraw:
Dokonywanie wymiaru należności podatkowych oraz załatwianie spraw związanych z ich umarzaniem, udzielanymi ulgami oraz obniżkami
Wydawanie zaświadczeń dotyczących stanu majątkowego podatników
Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w miejscu i poza miejscem sprzedaży
Prowadzenie spraw związanych z windykacją należności z tytułu opłat za wywóz odpadów komunalnych
Parter – wejście C
Referat inwestycyjno-komunalny
Tomasz Jabłoński
Kierownik Referatu Inwestycyjno – Komunalnego
Pokój nr 8, telefon: 63-274-88-07
Budownictwo, ochrona środowiska i gospodarka odpadami
Tomasz Jabłoński
Kierownik Referatu Inwestycyjno – Komunalnego
Pokój nr 8, telefon: 63-274-88-07
Maciej Ruciński
Specjalista ds. ochrony środowiska
Pokój nr 9, telefon: 63-274-88-08
Eliza Adamiak
Inspektor ds. ochrony środowiska i zagospodarowania przestrzennego
Pokój nr 9, telefon: 63-274-88-08
Zakres prowadzonych spraw:
Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Wydawanie postanowień w sprawie odmowy lub wydania zaświadczenia o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
Wydawanie pozwoleń wodno – prawnych
Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć. Sporządzanie w tym zakresie ogłoszeń i obwieszczeń oraz ich publikowanie
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami
Prowadzenie spraw wynikających z programu dotyczącego usuwania i unieszkodliwiania azbestu
Prowadzenie spraw związanych z planami i programami dotyczącymi ochrony środowiska
Prowadzenie spraw dotyczących programu „Czyste powietrze”
Prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją
Działalność gospodarcza i gospodarka odpadami
Magdalena Andrzejak
Inspektor ds. działalności gospodarczej i gospodarki odpadami
Pokój nr 10, telefon: 63-274-88-09
epg_umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Prowadzenie ewidencji przedsiębiorców, wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczeń o zmianie wpisu, decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej
Wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowisk miejskich, ustalanie opłat targowych i sposobu ich poboru
Prowadzenie spraw związanych z gospodarka odpadami
wydawanie zaświadczeń i potwierdzanie oświadczeń o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego i posiadaniu kwalifikacji rolniczych oraz innych zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw
opieka nad dobrami kultury, miejscami pamięci, pomnikami, tablicami i grobownictwem wojennym
Prowadzenie spraw związanych z realizacją programów samorządowych dla jednostek pomocniczych gminy
Gospodarka gruntami
Dariusz Kuczmaszewski
Inspektor ds. gospodarki gruntami i rolnictwa
Pokój nr 10, telefon: 63-274-88-09
d.kuczmaszewski@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Gospodarowanie i zarządzanie gruntami komunalnymi
Regulowanie spraw własnościowych nieruchomości
Prowadzenie spraw związanych z orzekaniem o podziale nieruchomości
Ustalanie nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości
Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i ochroną zabytków
Organizowanie ochrony bezdomnym zwierzętom
Prowadzenie spraw związanych z utylizacją zwłok zwierzęcych i ich części
Parter – wejście D
Zamówienia publiczne
Dariusz Durczak
Inspektor ds. zamówień publicznych
Pokój nr 1, telefon: 63-274-88-24
zp_umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych
Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji własnych i remontów kapitalnych gminy
Wydawanie zezwoleń na umieszczanie urządzeń reklamowych, ustalanie i pobieranie za nie opłat
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
Gospodarka mieszkaniowa i zamówienia publiczne
Karol Wiśniewski
Inspektor ds. gospodarki mieszkaniowej
Pokój nr 1, telefon: 63-274-88-24
ik_umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym
Wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych
Wydawanie zgody na zmianę przeznaczenia lokalu
Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji własnych i remontów kapitalnych gminy
Przygotowywanie i opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów do instytucji zarządzających funduszami europejskimi
Prowadzenie spraw związanych z realiazcją ustawy o zamówieniach publicznych
Jarosław Buziak
Pomoc administracyjna
Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-42
Zakres prowadzonych spraw:
Prowadzenie spraw związanych z koordynacją i funkcjonowaniem systemu ratowniczo - gaśniczego na obrszarze gminy przy pomocy Zarządu MGOPS i komendanta OSP
Prowadzenie spraw dotyczących programu "Czyste powietrze"
Obsługa urządzeń monitoringu miejskiego.
Piętro-wejście A
Sekretariat
Katarzyna Rzepczak
Podinspektor ds. kancelaryjnych i obsługi sekretariatu
Pokój nr 11, telefon: 63-274-88-10, fax: 63-274-88-11
umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Obsługa sekretariatu Burmistrza, jego Zastępcy i Sekretarza Gminy
Przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza oraz Sekretarzem, bądź kierowanie ich na do właściwych stanowisk
Przyjmowanie korespondencji przychodzącej i wysyłanie korespondencji na zewnątrz
Sporządzanie własnoręczności podpisu oraz zgodności odpisów z oryginałem
Burmistrz Roman Kulterman
Pokój nr 12 , telefon: 63 274-88-10
Zastępca Burmistrza Karol Błaszczak
Pokój nr 14 , telefon: 63 274-88-10
Sekretarz Joanna Mięta
Pokój nr 13 , telefon: 63 274-88-10
Obsługa organów Gminy
Justyna Janowska
Inspektor ds. obsługi organów gminy
Pokój nr 18, telefon: 63-274-88-01
rada_umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Miejskiej, merytoryczna jej komisji i Burmistrza
Prowadzenie rejestru uchwał oraz zarządzeń
Organizowanie kontaktów interesantów z radnymi Rady Miejskiej Zagórowa, w szczególności z przewodniczącym Rady
Prowadzenie spraw związanych z obsługą wyborów
Piętro-wejście B
Urząd Stanu Cywilnego
Anna Parus
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Pokój nr 25, telefon 63-27488-03
Joanna Kempińska
Z - ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Zakres prowadzonych spraw:
Sporządzanie aktów stanu cywilnego
Sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń
Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
Prowadzenie dokumentacji oraz wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość
Ewidencja ludności
Tomasz Teodorczyk
Inspektor ds. spraw obywatelskich
Pokój nr 24, telefon: 63-274-88-04
elud_umg@zagorow.pl
Zakres prowadzonych spraw:
Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców oraz wydawanie potwierdzeń o dokonaniu tej czynności
Wydawanie decyzji w sprawach związanych z zameldowaniem bądź wymeldowaniem z miejsca pobytu stałego
Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL i innych postępowań cywilnych i karnych (m.in. ustalanie pełnomocnika w sprawach o ustalenie ojcostwa oraz w sprawach o przysposobienie, wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym i majątkowym w postępowaniu sądowym
Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o imprezach masowych
Ustalanie kwalifikacji wojskowej
Planowanie, organizacja oraz koordynacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
Organizacja działań związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych i innych nadzwyczajnych zagrożeń
Prowadzenie dokumentacji Miejsko Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego
Prowadzenie spraw związanych z koordynacją i funkcjonowaniem systemu ratowniczo – gaśniczego na obszarze gminy przy pomocy Zarządu MGOSP i komendanta gminnego OSP
Prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej i innych spraw obronnych