Pomoc dla osób niedosłyszących. Wysoki kontrast strony. Pomoc dla osób niedosłyszących. Pomoc dla osób niedosłyszących. System informacji przestrzennej BIP Biuro Obsługi Mieszkańców Monitor Polski

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Zagórowie




Parter

Księgowość

  • Anna Sakowska

    Skarbnik Gminy Zagórów

    Pokój nr 1, telefon: 63-274-88-17


  • Iwona Ignaszak

    Główna księgowa

    Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-17

    ksiegowość_umg@zagorow.pl

  • Katarzyna Wróblewska

    Inspektor ds. księgowości

    Pokój nr 2, telefon: 63-274-88-17

    finanse_umg@zagorow.pl

  • Zakres prowadzonych spraw:


  • zapewnienie obsługi finansowo – księgowej i kasowej Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy

  • prowadzenie rachunkowości budżetowej i funduszy celowych

  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonania obowiązków zakresu sprawozdawczości

  • prowadzenie ewidencji mienia komunalnego

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych

  • rozliczanie inwentaryzacji

  • dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego

  • przygotowywanie sprawozdań finansowych

  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza

  • opracowywanie projektu budżetu, przychodów i rozchodów budżetowych


  • Płace i ubezpieczenia

    Maria Parus-Durczak

    Inspektor ds. płac i ubezpieczeń

    Pokój nr 3, telefon: 63 274 88 40

    finanse_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Planowanie, realizacja oraz ewidencja wydatków osobowych, ubezpieczeń społecznych, dodatków do wynagrodzeń, nagród, kosztów podróży, ekwiwalentów przysługujących pracownikom

  • Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych


  • Świadczenia rodzinne

    Marta Matyjaszek

    Podinspektor ds. świadczeń społecznych

    Pokój nr 3, telefon: 63 274 88 16

    m.matyjaszek@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Realizacja ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie

  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją stypendiów socjalnych, za szczególne osiągnięcia i innych

  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi, w szczególności przeprowadzanie postępowań konkursowych na zlecanie zadań z zakresu sportu, turystyki, kultury fizycznej i krajoznawstwa organizacjom pozarządowym i innym podmiotom

  • Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zatrudnienia pracowników młodocianych przez przedsiębiorców



  • Podatki

    Pokój nr 4, telefon: 63 274 88 06

    podatki@zagorow.pl

    Jolanta Brzęcka

    Inspektor ds. podatków i opłat


    Małgorzata Deręgowska

    Inspektor ds. podatków i opłat


    Krystyna Jakubowska

    Specjalista ds. podatków i opłat



    Zakres prowadzonych spraw:

  • Dokonywanie wymiaru należności podatkowych oraz załatwianie spraw związanych z ich umarzaniem, udzielanymi ulgami oraz obniżkami

  • Wydawanie zaświadczeń dotyczących stanu majątkowego podatników

  • Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego

  • Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego


  • Kasa


    Aurelia Świątek

    Pokój nr 5, telefon: 63-274-88-19


    Zakres prowadzonych spraw:

  • Wykonywanie obsługi kasowej Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych

  • Prowadzenie spraw związanych z windykacją należności tytułu opłat za wywóz odpadów komunalnych, a w szczególności: rejestracja wpłat i realizacja zwrotów nadpłat, umorzenia, rozkładanie na raty, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych



  • Działalność gospodarcza

    Magdalena Andrzejak

    Podinspektor ds. działalności gospodarczej

    Pokój nr 5, telefon: 63-274-88-05

    epg_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Prowadzenie ewidencji przedsiębiorców, wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczeń o zmianie wpisu, decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej

  • Wydawanie odpisów, duplikatów i potwierdzeń kopii zaświadczeń o wpisie i zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej

  • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w miejscu i poza miejscem sprzedaży

  • Wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

  • Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem targowisk miejskich, ustalanie opłat targowych i sposobu ich poboru


  • Referat inwestycyjno-komunalny

    Tomasz Jabłoński

    Kierownik Referatu Inwestycyjno – Komunalnego

    Pokój nr 8, telefon: 63-274-88-07

    t.jablonski@zagorow.pl

    Budownictwo i ochrona środowiska

    Tomasz Jabłoński

    Kierownik Referatu Inwestycyjno – Komunalnego

    Pokój nr 8, telefon: 63-274-88-07

    t.jablonski@zagorow.pl

    Karol Wiśniewski

    Podinspektor ds. ochrony środowiska

    Pokój nr 9, telefon: 63-274-88-08

    ik_umg@zagorow.pl

    Eliza Nowaczyk

    Młodszy referent ds. ochrony środowiska

    Pokój nr 9, telefon: 63-274-88-08



    Zakres prowadzonych spraw:

  • Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

  • Wydawanie postanowień w sprawie odmowy lub wydania zaświadczenia o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

  • Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy

  • Wydawanie pozwoleń wodno – prawnych

  • Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów

  • Organizowanie ochrony bezdomnym zwierzętom

  • Prowadzenie spraw związanych z utylizacją zwłok zwierzęcych i ich części

  • Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami


  • Zamówienia publiczne

    Dariusz Durczak

    Inspektor ds. zamówień publicznych

    Pokój nr 9, telefon: 63-274-88-08

    zp_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych

  • Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji własnych i remontów kapitalnych gminy

  • Wydawanie zezwoleń na umieszczanie urządzeń reklamowych, ustalanie i pobieranie za nie opłat

  • Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego


  • Gospodarka gruntami

    Dariusz Kuczmaszewski

    Specjalista ds. gospodarki gruntami i rolnictwa

    Pokój nr 10, telefon: 63-274-88-09

    d.kuczmaszewski@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Gospodarowanie i zarządzanie gruntami komunalnymi

  • Regulowanie spraw własnościowych nieruchomości

  • Prowadzenie spraw związanych z orzekaniem o podziale nieruchomości

  • Ustalanie nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości

  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i ochroną zabytków


  • Gospodarka mieszkaniowa

    Zofia Rydzewska

    Inspektor ds. gospodarki mieszkaniowej

    Pokój nr 10, telefon: 63-274-88-09

    z.rydzewska@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi

  • Wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz pomieszczeń przynależnych

  • Wydawanie zgody na zmianę przeznaczenia lokalu

  • Przyznawanie, kontrola wykorzystywania i prowadzenie ewidencji dodatków mieszkaniowych

  • Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji własnych i remontów kapitalnych gminy

  • Przygotowywanie i opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów do instytucji zarządzających funduszami europejskimi

Piętro

Sekretariat

Natalia Rozpendowska

Sekretarka

Pokój nr 101, telefon: 63-274-88-10, fax: 63-274-88-11

umg@zagorow.pl

Zakres prowadzonych spraw:

  • Obsługa sekretariatu Burmistrza, jego Zastępcy i Sekretarza Gminy

  • Przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza oraz Sekretarzem, bądź kierowanie ich na do właściwych stanowisk

  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej

  • Sporządzanie własnoręczności podpisu oraz zgodności odpisów z oryginałem



  • Urząd Stanu Cywilnego

    Burmistrz Wiesław Radniecki

    Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego


    Joanna Kempińska

    Z - ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego


    Lidia Bartecka

    Specjalista ds rejestracji stanu cywilnego i dowodów osobistych

    Pokój nr 113, telefon: 63-274-88-03

    usc_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego

  • Sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń

  • Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami kodeksu rodzinnego i opiekuńczego

  • Prowadzenie dokumentacji praz wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość



  • Ewidencja ludności

    Tomasz Teodorczyk

    Specjalista ds. ewidencji ludności

    Pokój nr 112, telefon: 63-274-88-04

    elud_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców oraz wydawanie potwierdzeń o dokonaniu tej czynności

  • Wydawanie decyzji w sprawach związanych z zameldowaniem bądź wymeldowaniem z miejsca pobytu stałego

  • Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych , zbioru PESEL i innych postępowań cywilnych i karnych (m.in. ustalanie pełnomocnika w sprawach o ustalenie ojcostwa oraz w sprawach o przysposobienie, wydawanie zaświadczeń o stanie rodzinnym i majątkowym w postępowaniu sądowym



  • Kadry i sprawy organizacyjne

    Joanna Kempińska

    Inspektor ds. kadrowych i organizacyjnych

    Pokój nr 104, telefon: 63-274-88-01

    kadry_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Prowadzenie spraw kadrowych oraz bhp pracowników Urzędu Miejskiego, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Usług Wodnych w Zagórowie oraz kierowników jednostek organizacyjnych w zakresie prowadzenia spraw osobowych zatrudnionych w tych jednostkach pracowników

  • Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem osób na podstawie porozumień z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupcy

  • Sprawowanie opieki nad przebiegiem staży i praktyk zawodowych, studenckich oraz szkolnych

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą wyborów



  • Obsługa organów Gminy

    Anna Parus

    Inspektor ds. obsługi organów gminy

    Pokój nr 104, telefon: 63-274-88-01

    rada_umg@zagorow.pl

    Zakres prowadzonych spraw:

  • Obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Miejskiej, merytoryczna jej komisji i Burmistrza

  • Prowadzenie rejestru uchwał oraz zarządzeń

  • Organizowanie kontaktów interesantów z radnymi Rady Miejskiej Zagórowa, w szczególności z przewodniczącym Rady

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą wyborów